Re: Odp: [OT] Re: Witam wszystkich

Autor: Krzysztof Jakubiec <ruthen_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Jan 2007 - 15:04:17 MET

22 stycznia AD 2007, o 19:53 Michael Greyangel wrote:

> Może to wywołać lekkie rozbawienie, ale możliwe że przesadzam z okazywaniem szacunku ;).
> O wiele bardziej martwię się o błędy rzeczowe. Jak wiadomo każdy z nas ma tu pewną
> wiedzę ale chyba nikt nie lubi gadać głupot a bywa że
niektóre przedmioty
> są zbyt rozległe by zawrzeć je prawidłowo w jednym zdaniu
lub nie
> myśli się o wszystkich czynnikach składających się na daną
okoliczność lub zjawisko.

> Ja się postaram pilnować a Ty Postaraj się nie widzieć. O.K. ?
>
> Pozdrawiam
> MdG

To ja jeszcze dołożę "swoją" cegiełkę.
Znaki interpunkcyjne stawia się bezpośrednio po zdaniu czy
wyrazie,
którego dotyczą. Tak samo z nawiasami - nie ma tam dodatkowych
odstępów:
(coś w nawiasie), coś z pytajnikiem?
Zdanie, w którym występują, albo i nie występują, przecinki.

Nauczyłem się tego, jak by nie było, na ChemFanie i jestem
Grupowiczom
wdzięczny za tą lekcję.

Powodzenia MdG, jak się chce, to można się wszystkiego nauczyć. :)

Po jakimś czasie zobaczysz, jaka jest różnica w wyglądzie
Twoich postów
teraz i po poprawnym pisaniu, i sam się możesz zdziwić, jak
można było
tak pisać. (Miałem tak jak pooglądałem swoje pierwsze posty na
ChemFanie).

Krzysztof Jakubiec

PS Staraj się łamać linijki enterem - to znaczy jeśli widzisz,
że długość linijki
jest mniej więcej równa "przepisowym" 70-75 znakom, to enterem
przenieś
resztę zdania do następnej linijki.

Tzw. "inteligentne" albo "automatyczne" łamanie wierszy, jest
mało
porządne - przy cytowaniu musiałem połamać Twojego posta ponownie,
bo miał długie linijki, które później paskudnie wyglądają przy
odpowiedzi.

Ciekawe przykłady:

http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
http://www.netykieta.prv.pl/