Fw: Witam wszystkich

Autor: P&M <topos_at_autograf.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 19:59:25 MET

  Jak widac z przeslanych Ci odpowiedzi, chemia nie jest nauka "scisla" i
rozwiazanie Twojego trywialnego
 zadania zalezy od poziomu wiedzy "chemicznej" odpowiadajacego.
Zgadnij który ma racje, bo ja "sadze" ze Michal - "Michael de ..." juz
wiele razy okazal sie dyletantem,
zwlaszcza gdy "stworzyl" nowa kategorie zwiazków chemicznych tzw. ESTRY
NIEORGANICZE . Ha, ha, ha.

Chemik (prawdziwy, ale zlosliwy)