Odp: [OT] Re: Witam wszystkich

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 19:53:20 MET

Dnia 22-01-2007 o godz. 17:55 Michal Sobkowski napisał(a):
> At 09:00 2007-01-22 +0100, Michael Greyangel wrote:
>
> [zdania wyrwane z kontekstu]
> Michale, dlaczego niektóre czasowniki w środku > zdania piszesz wielką literą? :-) Robisz to systematycznie, więc nie są
> raczej literówki. Czyżby promowanie nowych reguł ortograficznych - Niemcy
> piszą rzeczowniki wielką literą, to nie możemy być gorsi, miejmy więc
> wielkie czasowniki? ;-)

Może to wywołać lekkie rozbawienie, ale możliwe że przesadzam z okazywaniem szacunku ;).
   O wiele bardziej martwię się o błędy rzeczowe. Jak wiadomo każdy z nas ma tu pewną wiedzę ale chyba nikt nie lubi gadać głupot a bywa że niektóre przedmioty są zbyt rozległe by zawrzeć je prawidłowo w jednym zdaniu lub nie myśli się o wszystkich czynnikach składających się na daną okoliczność lub zjawisko.

Ja się postaram pilnować a Ty Postaraj się nie widzieć. O.K. ?

Pozdrawiam
MdG

Trasa koncertowa Lidii Kopania -> zobacz czy zagra w Twoim mieście?
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd57.html&sid=997