[OT] Re: Witam wszystkich

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 17:55:04 MET

At 09:00 2007-01-22 +0100, Michael Greyangel wrote:

[zdania wyrwane z kontekstu]

>Na początku Piszesz równanie reakcji:
>Następnie Musisz obliczyć ile właściwie moli KOH zobojętniłeś.
>Stężenie wynosi 0,2 mol/dm3 ale Ty Masz tego roztworu tylko 60 cm3 czyli
>tj 0,06 dm3 czyli:
>napisałem Ci obrazowo gdyż mniemam że dopiero Zaczynasz przygodę z chemią :).

Przepraszam za pisanie nie na temat, ale od dłuższego czasu mnie już korci,
żeby zadać to pytanie: Michale, dlaczego niektóre czasowniki w środku
zdania piszesz wielką literą? :-) Robisz to systematycznie, więc nie są to
raczej literówki. Czyżby promowanie nowych reguł ortograficznych - Niemcy
piszą rzeczowniki wielką literą, to nie możemy być gorsi, miejmy więc
wielkie czasowniki? ;-)

Pozdrowienia,
Michał

--