Przechowywanie substancji chemicznych

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Jan 2007 - 21:10:26 MET

Czy ktoś z kolegów/koleżanek ma odpowiedź na następujące, dość podstawowe pytanie:

CZY SĄ jakieś przepisy prawne, które zabraniają przechowywać substancje chemiczne w prywatnych pomieszczeniach [np. w mieszkaniu, w piwnicy, w garażu lub innych pomieszczeniach gospodarczych]. Pytam, bo sam zostałem o to zapytany. A nie znam konkretnych przepisów tego zakazujących. I wiadomo, że co nie jest zakazane, jest dozwolone.

(podkreślam, że sam nie mam takiego problemu, bo pracuję w laboratorium chemicznym w instytucie).

Stanisław