Re: człowiek jako pies tropiący

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 15:26:09 MET

> uszkodzenie. Nie wyobrażam sobie jaka substancja mogła by węchu
> zupełnie pozbawić.
>
> H2S

Tak. Masz rację, Mea Culpa, zapomniałem.

> identyfikować swoją rodzinę.
>
> Feromony?

W przypadku kobiety może tak być. Ale jeśli chodzi o rodzinę to chyba by tak nie podziałały ?

> się efekty.
>
> Tak. Grunt to trening:

Ogólnie to zaczęło się w ogóle od przygody z naturą. Muszę przyznać że szukam mądrości, takiej życiowej mądrości w różnych dziełach. Nie chodzi tu tylko o naukę bo nauka to jedynie narzędzie.
   Weźmy na przykład niektóre teksty Buddyjskie, programy etnograficzne, publikacje kulturoznawcze przecież ludzkość ma taki dorobek i przemyślenia że warto z nich korzystać. Zaczęło się od tematu: "przetrwać na pustyni". Najgorszym rejonem pustynnym są pustynie Australii, aborygeni chcąc przemierzać pustynię składują wodę na pewnych odcinkach trasy. Bezbłędnie odnajdują ją bez zupełnie żadnych znaków, nie do końca do dziś wiadomo czym się kierują, sami nie opowiedzą bo jak można opowiedzieć o
instynkcie ? Jak można go opisać, ... no jako coś co po prostu jest.
   Obserwacja przyrody jest czymś niesamowitym, piękniejszym nieporównywalnie od obserwacji degradacji jej przez przemysł. Narodziny motyla, patrzenie jak prostuje skrzydełka jest dla mnie bez porównania piękniejsze od startu rakiety kosmicznej lub od 1000 doświadczeń z substancjami fluorescencyjnymi.

Taki aborygen to też homo sapiens, nie gorszy tylko gorzej rozumiany. Jeśli on może tak kapitalnie wykorzystywać swoje zdolności, wrodzone zdolności, to czemu nie potrafił bym i ja ? Więc próbuję. A jak już się odważę coś o tym napisać to pojawia się twór który sugeruje jakiś tuning z rurkami i deformacjami ciała. Weź ty się, kuriozalny tworze, poczytaj, dla mnie jesteś śmieszny. Człowiek próbujący szyderstwem wymazać że jest w proporcji także zwierzęciem. Przeczący linii ewolucyjnej swojego
ciała, nie poprzez stadia rozwoju gatunkowego ale poprzez dziedziczenie zdolności adaptacyjnych, chociażby. Odymasz się niczym ropucha która zżarła absolutnie wszystkie rozumy. Trzeba się trochę czasem poczytać zanim wyśle się jakąś "inteligentną" głupotę która przeczy nie wiedzy tylko rozumowi.

Przepraszam zarówno za niecenzuralny ton postu, zbytnio spoufaloną nutę oraz że odbiegłem od ogólnego tematu listy którym jest narzędzie.

Dziękuję i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.
MdG

W wieku 15 lat została królową Francji, chociaż chciała być tylko
zwyczajną dziewczyną. Nowy film Sofii Coppoli - MARIA ANTONINA.
W kinach od 5 stycznia !!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fantonina.html&sid=974