Re: człowiek jako pies tropiący

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 14:21:13 MET

Ciekawa sprawa. Czasami musze niestety korzystac z
uslug PKS, skutkiem czego musze z koniecznosci udac
sie na dworzec. Czy nie myslales nigdy o treningu
swojego wechu w takim miejscu? Zapewniam Cie iz osoba
kompletnie pozbawiona wechu potrafi wyczuc osobe
proszaca "o 10 groszy na wino". A co za symfonia
aromatow jest wokol ..... Nic tylko wdychac pelna
piersia ....

JP

Jerzy (George) Peszke Ph. D.
Depatment of Organic Chemistry