Re: Odp: człowiek jako pies tropiący

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 14:16:34 MET

Czy do zwiekszania srednicy otworow nosowych uzywales
specjalnych technik? mam tu na mysli rozwiercanie,
rozciaganie lub implantowanie rurek?

W zyciu nie przypuszczalem ze atmosfera laboratoryjna
moze niszczyc komorki wechowe. Ciekawostki. Bardzo
lubie np. zapach chloroacetofenonu .... poezja doznan
niczym perfumy Coty .....

Zdroweczka zycze

JP

Jerzy (George) Peszke Ph. D.