Re: Odp: człowiek jako pies tropiący

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 14:45:11 MET

Witam !!!

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia wszystkim uczestnikom listy i Ich rodzinom. Udanego Sylwestra i Nowego Roku Pańskiego 2007.

Coś więcej o węchu.

Zdecydowanie polecał bym unikanie dymu, zwłaszcza papierosowego zarówno w formie biernej jak i czynnej, tytoniu i palonych na wiosnę traw. Atmosfera laboratorium również nie jest dobra, unoszące się opary kwasów, amin, amoniaku, rozpuszczalników. Tego wszystkiego należy unikać.

Dobrze jest jak człowiek ma rozwinięte nosdrza, ja mam. Można wtedy zwiększając przekrój otworów nosowych zwiększać ilość dopływającego powietrza.

Pozdrawiam
MdG