Re: jon CrO2 -

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 12:24:52 MET

Dziękuję bardzo za odpowiedź :)
> Trudno nam komentować zdanie nauczycielki, skoro go nie znamy! :-)
Chodzi o to, że zdanie nauczycielki jest troche inne niz moje, tj. wg niej
jon CrO2- nie musi istnieć tylko w r-rze zasadowym, czyli (moja
interpretacja) moze istnieć również w r-rze obojętnym, ew. słabo kwaśnym.
Odczyn r-ru sprawdzę, ale myślałam, że obejdzie się bez sprawdzania
doswiadczalnie. Gdyby to było w jakiejś książce, miałabym od razu poparcie
swojej hipotezy przed nią. Ale tez nie mialabym pretekstu zeby sie pobawić
troche :)
Pozdrawiam, Ania K.