st. utlenienia w zw. organicznych

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 09:38:57 MET

Witam.
Czy zasady obliczania stopni utlenienia w związkach organiczych różnią się od tych dla związków nieorganiczych? Jeśli tak to czym?
Moje własne poglądy zostały ostatnio poddane pod wątpliwość, więc wolę się upewnić jak z tym naprawdę jest. Niestety nie udało mi się nic na ten temat znaleźć w polskim internecie (www.google.pl), choć pamiętam, że na którejś stronie o tym kiedyś czytałam, ale nieważne. Jeśli chodzi o literaturę, to w tym, do czego mam dostęp, nic nie znalazłam. Wobec tego proszę Was o pomoc. :)
Pozdrawiam, Ania K.