Re: olej do lazni

Autor: Łukasz Jóźwiak <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 19:27:27 MET DST

primafacie napisał(a):
> Witam,
> Czy zna kto dobry olej do lazni, aczkolwiek niedrogi, który nie ciemnieje i nie paruje w temp. 200 st. C? Przypuszczam, ze najlepszy bylby olej silikonowy, niestety obrzydliwie drogi w wiekszosci dystrybutorow (nawet 600 PLN/dm3).
> Dzieki.
> Piotr

Olej parafinowy. Jest bezwonny i wytrzymuje wysokie temperatury. Ja z
powodzeniem pracowałem nawet na silnikowym, ma jedną wadę że śmierdzi.
Poza tym z cieczy o dużej bezwładności można jeszcze polecić polikole.
Możesz zastosować także łaźnię piaskową w ostateczności ( w większości
przypadków jeśli się uważa to można) łaźnia piaskowa ma tą przewagę że
jak się nagrzeje do tych 300 i padnie Ci kropelka jakiegoś roztworu to
udaje się najczęściej uniknąć popażenia.

No i to by było tyle :)
Pozdrawiam
MdG