Mieszadło magnetyczne

Autor: Witas <witas_at_autograf.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 19:39:44 MET DST

Piszę z pytaniem moze niezbyt związanym z chemią ale co tam... Czy ktoś moze ma do sprzedania/ wymiany/ oddania mieszadło magnetyczne z grzaniem i jak bóg da gwintem na statyw? Domowej roboty z wiatraczków komputerowych niestety nie daja zawsze rady i często sie psują... Przydaje sie sprzęt bardzo do długich syntez wymagajacych mieszania, a własnoręcznej roboty przy syntezie Na2S2O4 (znalazłem ciekawą metode redukcji hydrazydu kw. 3 nitroftalowego do aminopochodnej dwutionianem i chciałem wypróbować) sie spaliło i cały wysiłek poszedł na marne, w zwiazku z czym szukam czegos niezawodnego.

Pozdrawiam