rozdzielenie mieszaniny:SiO3 i [Al(OH)6]Na3

Autor: jan kowalski <4061_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:52:06 MET DST

Czy mógłby mi ktos powiedzie z szanownego grona, jak rozdzielic w warunkach garażowych mieszaninę krzemianu sodowego i glinianu sodowego, przy minimum nakładu środków min. i odczynników, lub gdzie tego szukac. Pozdrawiam.

Jak zerwać z dziewczyną, która potrafi fruwać, przenosić
góry i przebijać wzrokiem stalowe pancerze? Uma Thurman
w komedii "MOJA SUPER EKSDZIEWCZYNA". Już kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmojasuperdziewczyna.html&sid=857