Re: Re[2]: rozkład termiczny AgCl

Autor: krystian <krystianj25_at_yahoo.co.uk>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 15:39:32 MET DST

> Mam trochę srebra otrzymanego przez redukcję AgCl (Zn i HCl), troszkę
> się chyba pospieszyłem bo redukcja nie poszla do konca i w otrzymanym
> srebrze zostaly resztki chlorku; mialem nadzieje ze rozlozy sie on
> przy przetapianiu

Może najpierw wystaw go na silne światło słoneczne ? U mnie teraz piękna
pogoda :D
Możesz też chyba naświetlacz podczerwienią...ale nie jestem pewniem.
CheMiK

  Chyba raczej UV byloby bardziej skuteczne.
  Krystian J.

 All new Yahoo! Mail "The new Interface is stunning in its simplicity and ease of use." - PC Magazine