Re: Re: problem z polimerami

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_op.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 08:31:47 MET DST

> A czemu od razu taki sarkazm...... to że jeden z surowców zawiera jony
> wcale
> nie świadczy o chęci pozostawienia ich, w formie jonowej, na powierzchnie
> polimeru prawda? Sprecyzuję mój problem - mam dwa surowce granulat
> polimeru
> oraz jony srebra w wodzie chcę osadzić srebro w miarę trwały sposób na
> granulacie ale doprawdy nie żądam od niego aby pozostało w formie jonowej.
> Dodam że są wykonywane takie operacje niestety nie znam szczegółów
> technologii i dlatego proszę o pomoc.

Na Politechnice szczecińskiej coś takiego robiła p. El Fray:
http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/synaba/115000/sn115990.htm

Spróbuj poszukać jej artykułów, albo w ogóle w temacie polimerów
biofunkcjonalnych. Nie wiem, po co u Ciebie ta modyfikacja, ale sporo
powinno być literatury o nanoszeniu srebra jako srodka bakteriostatycznego.

Karolina