Re: Re: problem z polimerami

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 21:07:04 MET DST

Użytkownik P&M napisał:
>Dziewczyno, ty jony chcesz nanosić na dielektryki?
>Życzę również powodzenia w niklowaniu i chromowaniu wyrobów z tworzyw
>sztucznych.
>Bodo

A czemu od razu taki sarkazm...... to że jeden z surowców zawiera jony wcale
nie świadczy o chęci pozostawienia ich, w formie jonowej, na powierzchnie
polimeru prawda? Sprecyzuję mój problem - mam dwa surowce granulat polimeru
oraz jony srebra w wodzie chcę osadzić srebro w miarę trwały sposób na
granulacie ale doprawdy nie żądam od niego aby pozostało w formie jonowej.
Dodam że są wykonywane takie operacje niestety nie znam szczegółów
technologii i dlatego proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Nel