Re: Bakterie mog± neutralizować skażenie uranem

Autor: <pdmg_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 17:18:17 MET DST

Szanowny Panie Jerzy Georgu Peszke Ph. D., pozwolę sobie na
komentarz:
> Z calym Szacunkiem Drogi Kolego
 Jako¶ tego "szacunku" nie widzę
> periodyk zorientowany na robienie
> ludziom wody z mozgu
Tak, Rzepa to Langmuir ani Nature, ale nie za bardzo wiem do kogo
(i czy) mieć pretensje
> Przeciez
> naturalnego uranu w glebie, ziemi czy kamienich jest,
> bylo i bedzie duzo.
Co¶ mi się wydaje, że Departament Energii mówił o skażeniu
antropogenicznym a nie o naturalnej promieniotwórczo¶ci, wobec tego
wywód prócz walorów edukacyjnych jest bezcelowy
> Ale na przyszlosc: troszeczke wiecej
> krytycyzmu do slowa pisanego,

A propos krytycyzmu, nie wiedziałem, że ChemFan jest tak wysoce i
czysto "Naukowy", że nietaktem jest podesłanie linku z prasy
codziennej...
Poza tym, krytykuje (poucza?) Pan Rzeczypospolit±, Departament
Energii USA, czy Nadawcę-forumowicza?
Ale na przyszło¶ć: precyzji (do kogo?), merytoryki (o co chodzi?) i
chłodniejszej krwi w krytycyzmie.
Piotr Domagalski