problem z polimerami

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 11:42:20 MET DST

Witam,

Mam problem z polimerami a dokładniej z granulatem, na który chciałabym
nanieść warstewkę jonów metali, które sa w roztworze. Nie jestem coprawda
polimerowcem ale wydaje mi sie że trzebaby leciutko nadtrawić powierzchnię
aby skutecznie "umieścić" jony metalu i żeby po wyschnięciu "nie spadł" z
granutaltu. Wiem ze próbowano robic to za pomocą wodnego roztworu z
alkoholem poliwinylowym ale elegancko po wyschnięciu wszystko odpada. Ma
ktoś pomysł jak nruszyć powierzchnię granulatu tak aby przyjął
skutecznie warsewkę, którą chcemy na nim umieścić.

Pozdrawiam,

Nel