Re: przeterminowane produkty chemiczne

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 08:42:04 MET DST

> Czy można stosować przeterminowane produkty chemiczne. Czy po okresie wazności zachodzą reakcje chemiczne??

Wczoraj w radio słyszałem jak farmaceuta mówił, że leki które tracą
ważność tak naprawdę mogą być jeszcze używane przez kilka miesięcy po
terminie. Niektóre nawet i kilka lat. Po prostu są takie przepisy,
które nakładają podanie daty ważności, a niektóre substancje
chemiczne są trwałe. Gdy widzę np. datę ważności na butli z kwasem
solnym, to zastanawiam się co tam się może stać po terminie? Chyba
się nie skiśnie?

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/