Re: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

Autor: wojtex <wojtex_tlen_at_tlen.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 09:41:42 MET DST

From: "Krzysztof Grabiński" <K.Grabinski@hsh.com.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Monday, August 07, 2006 4:15 PM
Subject: RE: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

> Jesli taki myk istnieje, to również istnieje podstawa do żądania jego ujawnienia. Z mojego punktu widzenia, istnieje bowiem obawa, że ten tajny myk może być powodem zwapnienia żył, raka mózgu i innych kancerów, stwardnienia rozsianego, choroby Alzheimera i tysięcy innych choróbsk. Dopóki nie znamy składu artykułu spożywczego, dopóty nie możemy z całą pewnością wykluczyć takich, paskudnych możliwości.
>
> Wojtek
>

> Niestety tutaj się mylisz.
> Żądasz rzeczy niemożliwej. Zacznijmu może od dymu wędzarniczego ;)
> [...]
Jednak proces wędzenia jest odtwarzalny i w tym sensie jawny. My zdaje się nie wiemy, co jest owym tajemniczym składnikiem/składnikami dodawanymi z premedytacją i chronionymi tajemnicą przez producenta. W restauracjach klenerzy plują do zupy, skąd wiesz, że do owego napoju nie "pluje się". Wolabłym pić toto ze świadomością, co mi tam dodali.

Wojtek