Re: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

Autor: wojtex <wojtex_tlen_at_tlen.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 15:03:07 MET DST

From: "Lukasz Kuzma" <kuzma@mml.ch.pwr.wroc.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Monday, August 07, 2006 8:26 AM
Subject: RE: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

> chyba jest trudne, napoje typu cola jednak wyraznie sie roznia w smaku i
> od coca-coli i pepsi.
>
> mnie tez to dziwi, ale skoro ludzie ktorzy maja pieniadze nie potrafia
> jakosciowo do tych napojow dojsc to musi byc jakis myk..
>

> Lukasz Kuzma

Jesli taki myk istnieje, to również istnieje podstawa do żądania jego ujawnienia. Z mojego punktu widzenia, istnieje bowiem obawa, że ten tajny myk może być powodem zwapnienia żył, raka mózgu i innych kancerów, stwardnienia rozsianego, choroby Alzheimera i tysięcy innych choróbsk. Dopóki nie znamy składu artykułu spożywczego, dopóty nie możemy z całą pewnością wykluczyć takich, paskudnych możliwości.

Wojtek