Re: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 11:06:14 MET DST

>W jakiejś książce spotkałam przykład wrażliwości ludzkiego węchu i znaczenia
>śladowych, niewykrywalnych przy analizie składników: podobno nawet
>niewprawny nos bez problemu odróżnia prawdziwy olejek różany od sztucznej
>mieszanki - niby wykonanej we wlaściwych proporcjach. Może i tu ten czynnik
>gra rolę.

kiedys kolega jeden pracujacy w polmosie w Lublinie (pozdrowienia ;)) jest
uczestnikiem tej listy) powiedzial ze wszystkie wodki czyste sa wlasnie
czyste, czyli maja etanol i wode. Zanieczyszczenia sa w ilosciach
sladowych, czesto w takich ze urzadzenia ich nie wykrywaja. A wiec
wszystkie wodki powinny miec takim sam smak, a nie maja ;) wlasnie to jest
ta malutka subtenla ronica.
Moze masz karolina racje...

Lukasz Kuzma