Re: Pepsi i Coca-Cola - najpilniej strzezona receptura na swiecie.

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_op.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 08:35:46 MET DST

> chyba jest trudne, napoje typu cola jednak wyraznie sie roznia w smaku i
> od coca-coli i pepsi.
> mnie tez to dziwi, ale skoro ludzie ktorzy maja pieniadze nie potrafia
> jakosciowo do tych napojow dojsc to musi byc jakis myk..

W jakiejś książce spotkałam przykład wrażliwości ludzkiego węchu i znaczenia
śladowych, niewykrywalnych przy analizie składników: podobno nawet
niewprawny nos bez problemu odróżnia prawdziwy olejek różany od sztucznej
mieszanki - niby wykonanej we wlaściwych proporcjach. Może i tu ten czynnik
gra rolę.

Karolina