Wreszcie troche deszczu...

Autor: Mariusz Mariusz <platynowce_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 22:14:10 MET DST

Cześć Roman

Jak tam po urlopie??
Wypocząłeś??
I gdzie je w końcu spędziłeś??
Dzieciaki zadowolone??

Wyciąłem to z Twojego postu na Chemfanie:
 Jest to po rosyjsku, i jest tego ok. 700 stron maszynopisu i dopiero
zaczqlem to czytac, wiec nie chce sie jeszcze wypowiadac na temat tej teorii
...,
Zabrałeś ten maszynopis na urlop?? :-))

Kiedyś próbowałem odbarwić taką ropę, ale bezskutecznie, więc dałem sobie spokój.

Bawiłem się ropą dodając wapna budowlanego w proszku - ale nic.

Teraz mam auto na LPG, więc mnie już to nie dotyczy.

Poza tym nie wlał bym do zbiornika nawet najlepiej odbarwionej ropy.

Chociaż pewnie nie raz tankowałem na Orlenie i za czerwoną - odbarwioną ropę - płaciłem za normalną.

A Ty masz jakieś autko??

Może ma jeszcze katalizator :-)) ...

Pozdrawiam
Mariusz

Gwiazdy jazzu na molo w Sopocie!
10 edycja Sopot Molo Jazz Festiwal 5-6 sierpnia 2006! Szczegóły:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fsp6.html&sid=830