Pomiat stężeń

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Jul 2006 - 09:44:31 MET DST

Witam,
chciałam jeszcze raz skonsultować się odnośnie moich nano-przyjaciół. Mam koloidy jonów oraz metali nano srebra oraz TiO2 (w przyszłości zapewne również innych) w zakresie stężeń 0,5 - 2000 ppm. Parametrem, który chciałabym mierzyć jest ich stężenie - dość małe w związku z tym pytanie do Was czym. Czy metody spektrofotometryczne będą odpowiednie czy może lepiej jakieś inne. Czy ktoś wykonuje takie pomiary? Co z mętnymi próbkami (zawierającymi również większe cząsteczki). Czy istnieje metoda (aparta łączący większą ilość metod analizy) w które moglabym dokonac pamiaru stężenia na poziomie ppm oraz wielkości cząstek na poziomie nano?
Pozdrawiam serdecznie,
Lena