tlen singletowy

Autor: Michał Obrzydzinski <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 13:47:23 MET DST

Witam !
Chciałem wykonać eksperyment w którym świeci tlen singletowy i mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów ma może małą płuczkę zakończoną szkłem porowatym?? przesyłam link do zdjęcia z tym właśnie eksperymentem.
http://republika.pl/portalnaukowy/singletoxygen.jpg
Jeśli ktoś wykonywał ten eksperyment to również poprosze o jakieś informacje. Opis wykonania coprawda mam ale im więcj informacji tym lepiej.

Pozdrawiam
Michał