RE: ropa z wegla, troche inaczej ..

Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. <m.kuzma_at_polowat.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 10:04:03 MET DST

WITAM

>Dowodem na to iz jestes w bledzie moze byc m. in. Twoj
>post. Mocherowe berety kiedys po prostu zamkna oczy a
>do glosu dojdzie nasze i mlodsze pokolenie.
nawet nie wiesz jak bardzo bym chcial aby rozsadek doszedl do glosu.

Niestety zamkną oczy również mądrzy i światli ludzie, którzy są mniej
hałaśliwi od moherowych, więc może ich nie widać, ale są i trzymają jakiś
poziom. Ja dziękuje za takie młodsze pokolenie, któremu trzeba darować
maturę... Zatem nie obrażając nikogo, ale jak ta część młodszego pokolenia
przepchana przez maturę dojdzie do głosu to może będzie lepiej (oby! ), na
pewno będzie bardziej przebojowo i hałaśliwie, ale niekoniecznie będzie
mądrze.

... jutro zaczynam urlop więc nie będzie mądrze, ale leniwie :)

Pozdrawiam serdecznie
Monika Kuźma