Re: ropa z wegla, troche inaczej ..

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 08:57:00 MET DST

>Drogi Kolego Lukaszu,
o boze ;) jak ladnie ;))

>Dowodem na to iz jestes w bledzie moze byc m. in. Twoj
>post. Mocherowe berety kiedys po prostu zamkna oczy a
>do glosu dojdzie nasze i mlodsze pokolenie.
nawet nie wiesz jak bardzo bym chcial aby rozsadek doszedl do glosu. Po
prostu po tych 15 latach transformacji osoby ktore osiagnely sukces to
glownie cwaniaczki na granicy prawa, albo poza nim.
A moje podatki ida na pensje i emerytury gornicze, bo poza tym wydatkiem
jakos nie widze innych...

> Taka jest
>kolej rzeczy. To ze mamy lobby gornicze oznacza
>potluczone szyby. Aczkolwiek, nie wiem czy czytales
>nieco historii - w Wielkiej Brytanii lobby gornicze
>bylo jeszcze silniejsze. I co? Kopalnie pozamykane.
a gdzie jest nasza Marysia Taczer?

>Cudow nie ma, mozna drenowac kieszenie podatnikow ale
>jest tez tego kres. W ogolnym bilansie zawsze
>zwyciezal rachunek ekonomiczny.
no... na razie drenuja... i nie widze konca..

jak ja bym chcial sie mylic....

Lukasz Kuzma