Re: ropa z wegla, troche inaczej ..

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 14:27:07 MET DST

--- Lukasz Kuzma <kuzma@mml.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

> maja
> ze
>
> i tu sie niestety zgodze z pesymistami.
> Podajcie mi 3 rozsadne decyzje spoleczno-gospodarcze
> z ostatnich 3 lat.
> Nie jest wazne czy ma sie racje czy nie, wazne jest
> ze sie krzyczy i juz.

> jadrowa
> Tak? a po co?? przeciez mamy wegiel, najwspanialszy,
> najlepszy i cudownych
> gornikow. I nie mamy lobby projadrowego, chyba ze
> zaliczycie do tego
> becikowe ;))

> [...]

Drogi Kolego Lukaszu,

Dowodem na to iz jestes w bledzie moze byc m. in. Twoj
post. Mocherowe berety kiedys po prostu zamkna oczy a
do glosu dojdzie nasze i mlodsze pokolenie. Taka jest
kolej rzeczy. To ze mamy lobby gornicze oznacza
potluczone szyby. Aczkolwiek, nie wiem czy czytales
nieco historii - w Wielkiej Brytanii lobby gornicze
bylo jeszcze silniejsze. I co? Kopalnie pozamykane.
Cudow nie ma, mozna drenowac kieszenie podatnikow ale
jest tez tego kres. W ogolnym bilansie zawsze
zwyciezal rachunek ekonomiczny.

Jurek

Jerzy (Georg) Peszke Ph. D.
Depatment of Organic Chemistry