Re: ropa z wegla, troche inaczej ..

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 11:59:21 MET DST

>Troszeczke wiecej optymizmu. To ze oszolomy szumia a
>mochrowe berety plotkuja na tematy o ktorych nie maja
>pojecia (globalizacja, Czarnobyl itd) to nie znaczy ze
>spoleczenstwo sklada sie tylko z tych grup
>spolecznych.

i tu sie niestety zgodze z pesymistami.
Podajcie mi 3 rozsadne decyzje spoleczno-gospodarcze z ostatnich 3 lat.
Nie jest wazne czy ma sie racje czy nie, wazne jest ze sie krzyczy i juz.

>Prawda jest taka ze nie mamy za bardzo
>pola manewru. Predzej czy pozniej energetyka jadrowa
>musi wkroczyc.
Tak? a po co?? przeciez mamy wegiel, najwspanialszy, najlepszy i cudownych
gornikow. I nie mamy lobby projadrowego, chyba ze zaliczycie do tego
becikowe ;))

>Caly sek polega na tym aby przekonac do
>tego decydentow.
a decydenci sluchaja mocherowych beretow, bo to oni w duzej mierze chodza
na wybory, mlodzi i/lub oswieceni maja wybory w nosie i mamy co mamy

>Predzej czy pozniej
>madrzy ludzie zasiada przy stole i beda musieli
>zdecydowac: albo ciemne ulice albo elektrownia
>jadrowa.
ciemne ulice, bo wtedy jest wyzszy przyrost naturalny, ludzie nie moga sie
uczyc a glupimi sie lepiej rzadzi...

przepraszam za smety, ale tak mnie nachodza mysli co ja tu jeszcze robie i
dlaczego nie pracuje dla siebie tylko dla gornikow..

Lukasz Kuzma