Re: chemfan ostrzezenie przed ksiazka [dlugie]

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 11:12:23 MET DST

--- "Roman J. Fara�ski" <faranski@poczta.onet.pl>
wrote:

> profesora Tomasika (kt�rego
> na temat jego ksi��ki

> ostrzezeniu dotycza glownie
> to ponosi przede
> dotyczace ukladu,
> formy,
> z zakonczeniem cyklu
> gotowe, musialem
> przerabiac
> zmieniac indeksy. To
> bylo
>
> Poznalem osobiscie prof. Tomasika bodajze w 2003
> roku. Interesowaly mnie
> jego wczesniejsze prace na temat luminoforow. Prof.
> Tomasik na dzisiaj jest
> [...]

Profesora Piotra Tomasika znam od kilkunastu lat.
Naprawde, jest to wielki pedagog, jeden z najwiekszych
chemikow jakich znam i co najwazniejsze jak zauwazyli
moi szanowni koledzy - metryka nijak nie znajduje
odzwierciedlenia w specyfice jego pracy.

Jurek

Jerzy (Georg) Peszke Ph. D.
Depatment of Organic Chemistry
Jan Dlugosz University