siarka

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 22:09:24 MET DST

>"sie wie ...", nie ma nic gorszego jak "wszystkowiedzqcy profesor".

Tak, Masz rację, ja ostatnio spotykam prawie samych "wszystkowiedzących" i
co najgorsza "nieomylnych". Od inżynierów po profesorów.

>A o co chodzilo - "o wybielenie siarki" ..., spekulacje czy zwiqzki
>wielosiarczkow boru jako dodatek do siarki zapewniq jej snieznq biel .., a

Tak, a Wiesz, bo właśnie to mnie sprowokowało do wypowiedzi. Kiedyś czytałem
że siarka otrzymana w wyniku strącenia z pirosiarczanu przybiera barwy od
biało-szarej po żółtą. Sam osobiście otrzymywałem wyłącznie siarkę żółtą.
   Wydawało by się że kwiat siarczany to żywa, piękna siarka. A jednak
Mówisz że barwy żółtej przydają jej zanieczyszczenia ? A może to kwestia
odmiany krystalograficznej ?

Napisz coś na ten temat bo jestem bardzo ciekawy.

Z poważaniem
MdG