Fw: chemfan ostrzezenie przed ksiazka [dlugie]

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Jul 2006 - 18:59:28 MET DST

Wczoraj wysłałem niżej zamieszczony list do profesora Tomasika (którego
namiary znalazłem w Informatorze Nauki Polskiej) na temat jego książki i
proszę zobaczyć jaką dziś odpowiedź uzyskałem (nieco niżej). Nadmieniam, że
zadziałałem na wyraźną prośbę Witka Mozgi, który w roku 2001 prosił o
powiadomienie autora o jego błędach: [... Jesli ktos zna autora tej ksiazki,
to prosze mu przekazac moje uwgi. Najgorsze, ze jest to "Podrecznik
akademicki .....]
    Pozdrawiam,
sp