Ksiązki z chemii organicznej

Autor: <bzunia_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 13:20:13 MET DST

Witam wszystkich:)
Chcialabym się dowiedziec czegos wiecej na temat ksiązki do chemii organicznej autorstwa Morrison i Boyd. Mam tą ksiązke w spisie podręcznikow na nastepny rok i zastanawiam się czy warto zainwestowac zeby ją kupic i miec ta pozycie w domowej bibliotece czy lepiej postarac sie gdzies o wypozyczenie i problem z glowy. Slyszalam ze ksiazka ta nie jest juz wydawana i jedyne co moge dostac to starsze egzemplarze kupione od kogos. Chcialabym wiedziec ile tomow ma ta ksiazka? Czy warto ja kupic? W jakich granicach cenowych mozna ja nabyc? i oczywiscie czy wie ktos gdzie mozna ja znalezc? Z gory dziekuje za wszystkie wskazówki.

Milego dnia zycze
Aleksandra Bojarczuk