Re: chemia organiczna

Autor: emilslaczka <emilslaczka_at_tlen.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 14:53:01 MET DST

>Przede wszystkim slownik ortograficzny jezyka
>polskiego.
>
>Jurek

hmm prosiłem o poradę na temat literatury chemicznej a nie na temat mojej ortografi - zreszta zdaję sobie sprawę że jest ona kulawa lecz pomimo tego udało mi się skończyć studia techniczne :) i jakoś z tym żyję
a tak na marginesie to znam kupę ludzi którzy perfekcyjnie umieją ortografię i wlaściwie nic poza tym

pozdrowienia

Emil Ślączka