Re: chemia organiczna

Autor: SÅ‚awomir Cyganek <slawek.cyganek_at_poczta.fm>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 12:37:18 MET DST

Polecam Chemie organiczna Morrison Boyd- chociaz trudno dostepna uwazam ze
najlepsza. nowego wydania w innym jezyku niz angielski nie dostaniesz.
Jesli chodzi o nowe polsko jezyczne to polecam John McMurry-chemia
organiczna (w ksiegarniach dostepne sa dwa wydania 5 tomowy w miekkiej
oprawie oraz 2 tomowy w twardej, ten drugi raczej trudno dostepny.)
koszt Boyd'a 2tomy pewnie kolo 250pln
koszt McMurrego 180pln za komplet w ksiegarniach PWN