dssp i Gromacs

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 02:23:57 MET DST

Czy ktos z Was wie moze jak zdobyc "DSSP" - program do
porownywania struktur drugorzedowych bialek pod Linuxa
(SUSE), ale zeby dzialal pod 32 - bitowym procesorem
AMD? Udalo mi sie nawet jeden taki znalezc w sieci,
ale ma bardzo ograniczona skladnie glownie z powodu
braku wielu funkcji. Jest mi on potrzebny do
skonczenia tutoriali Gromacsa.

Pozdrawiam - Michal W.