Re: środki sieciujące

Autor: Krzysztof Kordas <mk_kordas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:17:05 MET DST

Witam!

Proszę sprawdzić w Sarzynie (jest producentem silikonów, z których
niejednokrotnie korzystam do wykonywania form do odlewów - silikony
dwuskładnikowe). Ich (Sarzyny) silikony są w kilku odmianach, z kilkoma
katalizatorami (środkami sieciującymi). Proszę najlepiej zadzwonić do ich
technologa, to sympatyczni ludzie, dowie się Pani czy środek, którego Pani
potrzebuje, to któryś z produkowanych przez nich. Ja kupuję w Krakowie w
Krakchemii (lub kilku sklepach chemicznych, które te
silikony -dwuskaładnikowe - mają)

Inny kontakt, to wielce sympatyczny właściciel firmy AMOD (www.amod.com.pl),
posiada w sprzedaży doskonałe silikony dwuskładnikowe, którymi pracowałem w
Niemczech przy wykonywaniu form do modeli (kopii) elementów konserwacji
rzeźby.

Uprzedzam, być może podane tropy prowadzą donikąd - nie jestem chemikiem
(podany silikon jest konkretnym produktem), tylko designerem, prototyperem -
co prawda taki zawód nie jest nigdzie wymieniany (natomiast często korzystam
z silikonów dwuskładnikowych do wykonywania form do odlewów), konstruktorem,
zapisałem się sto lat temu na waszą listę, ponieważ szukałem wówczas
informacji na temat pianek poliuretanowych (właściwie komponentów do ich
wykonania - ale zostałem wyśmiany na liście, a brak mi czasu na wypisanie
się:), gdyż z żoną musieliśmy wykonać wówczas trupa prawie jak żywego do
pewnego spektaklu teatralnego:), i połączenie poliuretanu jako "mięśni",
szkieletu drewnianego i lateksu jako skóry wydawało nam się bardzo dobrą
techniką.

Pozdrawiam, życzę powodzenia:)
Krzysztof Kordas :)