Re: Gaussian

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 17:51:59 MET DST

> Gaussiana mozesz zainstalowac praktycznie na kazdym
> linuksie. Polecaja SuSe lub Red Hat'a.

Nawet sciagnalem takiego pod Suse, ale mam problemy z
instalacja. Tzn. jako ze nie ma tam zadnego pliku z
rozszerzeniem rpm, nie wiem dokladnie za co sie wziac.
Czy trzeba kompilowac cos?

> Musisz wziac
> tylko pod uwage ze uzywanie nielicencjonowanych
> kopii
> jest scigane przez biuro prawne gaussiana z cala
> moca.

A na czym takie sciganie polega? Czy uzywanie w domu
Gaussiana jest bezpieczne przynajmniej na tyle, na ile
uzywanie nilegalnych programow Microsoftu?

Na razie potrzebuje Gaussiana tylko po to, aby sie
douczac w domu zwlaszcza w obliczu nadchodzacych
wakacji i przerwy od studiow.

Pozdrawiam,

MW