Re: Gaussian

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 09:16:09 MET DST

Gaussiana mozesz zainstalowac praktycznie na kazdym
linuksie. Polecaja SuSe lub Red Hat'a. Musisz wziac
tylko pod uwage ze uzywanie nielicencjonowanych kopii
jest scigane przez biuro prawne gaussiana z cala moca.
Jesli nie masz licencji - nigdzie nie opublikujesz
wynikow.
Druga sprawa - czy gaussian jest taki dobry .....

Jurek