reduktory/utleniacze

Autor: Katarzyna Sz. <wojtaszek1978_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 07:54:31 MET DST

Pytanie brzmi: Na ukladzie okresowym zaznacz silne reduktory i silne
utleniacze. Niby banal... a jednak:/
Prosze o konkretną odpowiedz.

ja już co prawda odpisywałam na ten temat, ale coś widzę że mi serwer psikusa zrobił

musisz popatrzeć na układ okresowy po skosie zaczynając od Fransu i koncząc na Fluorze. Tak mniej więcej układa sie elektroujemność. od reduktorów po utleniacze. Miarą utlenialkności jest elektroujemność i te wartości znajdują sie w układzie okresowym i na wykresach Porbax

Pozdrawiam, Kartarzyna

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b