(brak tematu)

Autor: jan kowalski <4061_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 14:29:38 MET DST

Zwracam sie do szanownego grona miłosników chemi, z pytaniem
czy metoda spiekowa otrzymywania glinu z:gliny i wegla to żart?
Jeśli nie to bardzo prosiłbym bardzo o podanie poważnego grona
chemików, żródeł: literatury, internetu (stron www) lub innych,
bo narazie przeprowdziłem suchą destylacje w próbówkach: wegla
i gliny(mam zakaz przeprowdzania doświadczeń w domu)- i nic.
Podajcie jak mam go wykryc gdybym go nie zauważył.
Pozdrawiam.Krzysztof.

Nowe serie superksiążek o Czarodziejkach WITCH!
Poznaj świat bohaterek WITCH!
Will, Irma, Taranee, Cornelia i Hay-Lin zapraszają do księgarni.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fwitch.html&sid=781