Re: Prędkość światła przekroczona ?! Chyba sie udało !!!

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 08:54:18 MET DST

> Dla mnie oczywistym jest, że coś nie może być cząstką
> i falą jednocześnie dlatego CZEKAM NA JESZCZE BARDZIEJ
> EPOKOWE ODKRYCIE !

Wetne sie, ale nie do konca .....,
Filozofowie roznych epok, miejsc zgodni sq/byli, ze istnieje "byt", esencja,
stalosc na ktory skladajq sie ...,
wg okultystow - cialo, dusza, duch, wg. filozofow hinduskich "tamas" -
materia, "radzas" - element ruchu, energia, "satwa" - przyczyna - czynnik
niematerialny ..,
Prof. Shiuji Inomata, fizyk japonski wprowadza element, ktory nazywa
"swiadomosc - Q" (cybernetycy nazywajq to informacjq), wprowadza tez
odpowiedznie zaleznosci uznajqc, ze "byt - kosmos" to wzajemnie przechodzqce
w siebie "materia-energia-swiadomosc", w relacji ...:
energia do materi: wg wzoru E = mc2
materia do swiadomosci: wg wzoru Q = G1/2m
swiadomosc do energii: wg wzoru E= c2/(G1/2) x Q

Tu mozna zrobic trojkqt wzajemnych relacji ...
I rozpisac to bardziej ...

Ja mam w odniesieniu do postu kolegi Hoszowskiego tylko jednq wqtpliwosc
"Czas" - czy w ogole istnieje jako parametr, po mojemu chyba nie, wydaje mi
sie, ze czas to tylko zmienna cecha materii ..., podobnie jak grawitacja
...,
I tak naprawde nie istnieje ani przeszlosc, ani przyszlosc - wszystko sie
dzieje naraz, "tu i teraz", jak w grze komputerowej, gdzie wszystkie klatki
sq w programie zapisane, a grajqcy przechodzi tylko przez nie wg. losowego
"widzimisie" ...
Ale tak naprawde wszystko jest naraz .....

Tyle, ze rozpisujqc to - zrobilby sie juz bardzo dlugi post ...,
To moze juz innym razem

Uklony

Roman