rozklad hydrazyny

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 12:27:52 MET DST

Witojcie kumowie ;))

mam wlasnie do czynienia z hydrazyna, ale niewieleo niej wiem, moje
szybkie pytanie - hydrazyna pachnie amoniakiem i to zdrowo, wiem ze ona
wlasnie tak pachnie, ale czy w roztworze wodnym jakos sie ona nie rozklada
na amoniak?? tak se gdybam bo zastanawiam sie jaki jest mechanizm
powodujacy zmniejszenie korozki w ukladach rzewczych, a tam sie wlasnie ja
dozuje.

a moze jakis link do bardziej obszernej strony, kiepsko wyszukuje
informacji w necie ;) prawie wszystko mam od was ;)

pozdrawiam

Lukasz Kuzma