Re[2]: Matura z chemii:]

Autor: Bartosz Burger <bartosz.burger_at_wp.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 15:15:30 MET DST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 16 maja 2006 (00:34:37) można przeczytać:

AO> A w informacji do zadania 45 i 46 widzę twd o trzech ciągach hehe. Policz
AO> granicę ciągu przy n->oO :P swoją drogą nie jest to niemożliwe, bo ta
AO> granica wynosi 6/7 ;P

Dokładnie. W ten sposób zrobiłem to zadanie obliczajac obie granice bo
chyba to własnie nalezy rozumieć przez "obliczenie do jakiej wartości
dązą" obie krzywe...
Zgadza sie ze mozna to zrobic, tak jak proponuja, ale bez matematyki
sie i tak nie dowiedzie, że krzywe A i C sa zbierzne do tej samej
granicy co B. A zakładac ze tak jest na podstawie wykresu jest moim
zdaniem dziwaczne.
I ciekaw jestem czy dostane ten jeden punkt. Z egzaminatorami nigdy
nic nie wiadomo. ;-)

Pozdrawiam
Bartosz Burger