Re: Fw: NORMY_Pomiar_stężenia

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Thu 11 May 2006 - 19:55:34 MET DST

> sposobów zakupienia potrzebnej Ci normy. Dodatkowo, na Twoja prywatna poczte
> wysle pozostale dane na temat oznaczania ozonu [opisane w czasopismach
> zagranicznych]. Nie moge tego zrobic na liscie ChemFan, bo tu nie sa
> tolerowane duze zalaczniki, a ja nie potrafie tego zrobic inaczej niz
> wysylajac cale dokumenty w postaci zalaczników.

Z zalacznikami mozna sobie poradzic uploadujac je na jeden z darmowych
e-dyskow, a pozniej podajac na liscie link do plikow.

Przykladowe e-dyski:
http://rapidshare.de/
http://megaupload.com
http://www.sendspace.com/
http://wyslijto.pl

W przypadku fotografii i rysunkow najlepiej uzywac tego serwisu:
http://imageshack.us/

ak