Re: judenan

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 08:29:09 MET DST

> Dopiero teraz zobaczyłem ten artykuł. Co Wy Myślicie o nim ?

Przede wszystkim to był żart prima-aprilisowy, jako chemik powiem, że
pomysł całkiem niezły, ale autorzy chyba się troche zagalopowali z
tym gazem pruskim. "Najwyższy Czas" zdrowo (w tym do kwestii
antysemityzmu) podchodzi do wielu rzeczy, zwłaszcza gospodarki, a to
mnie najbardziej interesuje, jednak robienie sobie żartów z tragedii
jest mimo wszystko nie na miejscu. Mnie zastanawiało, czy w
poprawnych politycznie mediach typu GW zrobią z tego aferę. Afera
przyszła później po felietonie Michalkiewicza (jednego z filarów NCz)
w Radio M., ale to juz z chemią ma mało wspólnego.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/