Bezwodna trietyloamina

Autor: Krzysztof Wołowiec <kwolowiec_at_interia.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 14:38:54 MET DST

Witam!

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów może podać mi skuteczną metodę suszenia trietyloaminy? Bezwodny związek ma stanowić katalizator reakcji fenyloetyloizocyjanianu. Do tej pory wykorzystywałem suszenie za pomocą stałego KOH, obawiam się jednak, że nie było wystarczająco skuteczne. Izocyjanian bardzo łatwo reaguje z grupami -OH a tego muszę uniknąć. Z góry dziękuję za informacje.
Pozdrawiam.
Krzysztof W.

www.republika.pl/rhodium

Zycie innych to fascynujaca sprawa.