Re: Wiecznie psujący się chromatograf ...

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 17:01:26 MET DST

>to, abym mógł wzywać fachowców do naprawy - sam wszystko naprawiam i moje
>GC/AED rozbieram (i składam!!) aż do najdrobniejszej śrubki. Zaglądam nawet
>tam, gdzie użytkownikowi jest to zabronione - dorabiam specjalne klucze,
>jeśli gdzieś nie mozna zajrzeć przy pomocy konwencjonalnych kluczy. I
>ciekawe: nie spotyka się to ze zrozumieniem szefów. Kiedyś jeden z nich
>złośliwie stwierdził, że mój przyrząd służy do tego, aby go naprawiać. Tu z
>jakiegoś niezrozumiałego powodu - nie spotkasz się z aprobatą czy pochwałą
> [...]

Zawsze sie zastanawiam jak tacy ludzie zostaja szefami, bo dezmobilizowac
czlowieka potrafi kazdy, ale szef powinien mobilizowac. echhh...
ale nie stwierdzili ze przypadkiem trzeba sprzet wymienic? czy tylko ze ma
dzialac bez naprawiania, najlepiej aby jakis swiety mial go w swojej
opiece.
pozdrawiam

Lukasz Kuzma